Montag, 19. März 2007

Vi er kommet skikkelig langt :)

Nå har vi hatt en veldig god progresjon siste uka. Jeg har stort sett hatt tolvtimers skift mens Morten har kommet etter jobb. I skrivende stund sitter vi og venter på at gulvsliperne skal bli ferdig. Det var visst litt plundrete med tjærepappen. Gleder meg veldig til å se hvordan gulvet blir, skal ta nye bilder i kveld og oppdatere bloggen nok en gang. Nå er det bare maling av badet og doen, og litt listemaling langs gulvet og litt småplukk som gjenstår. Og kjøkkenet, da selvfølgelig. Men det kommer det noen ikea-menn og tar seg av.


Her er vinduet på arbeidsrommet før maling.


Morten river det gamle kjøkkenet.


Etter en litt lei hoste på grunn av sparkelstøv gikk jeg til innkjøp av munnbind og beskyttelsesbriller!


Vi har fjerna varmtvannstanken og ledningen til vannkokeren er i litt korteste laget.


Litt kaotisk på gulvet. Jeg lagde et skjevt tårn av Ivar-hyllene for å få malt dem på alle kanter.


Kjøkkenet før det males.


Morten fikk også sans for flislegging etter hvert.


Jeg blander fliselim.


Halvveis!


En fornøyd Morten på det nye gulvet.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Endelig godt å se at helten bidrar han også=) Bra jobba Morten! Ser ut som dere får det skikkelig fint. Gleder meg til å komme på pølsefest når det er ferdig!

Tips til Ida: Husk å snu bildene dine inne på "Mine Bilder" før du laster de opp på bloggen din! Da slipper vi som ser på å få kink i nakken...

Unknown hat gesagt…

Hæ? Skjønner ikke så mye av dette. Hvor mange leiligheter skarru ha da? Skjønner at det er noen forskjellige, og at du er på tredje eller fjerde leilighet med fenmte eller sjette mann, men det får da være måte på. Vel, du skal ha for pågangsmotet. Moro å pusse opp. Er du sikker på at du ikke har noen freshere sider å by på enn bonytt.no? Du må komme deg på facebook, sånn som venninna di, Kari. Der fant jeg linken hit på en eller annen måte. Vel, nå gidder jeg ikke skrive mer, for jeg er fy\ull og skal på arbe i morra. Jon (d)